poniedziałek, 24 sierpnia 2015

Zdobyliśmy Czarną Górę! + więcej tolerancji i sobotni spacer

Wczoraj ( 23.08 ) wyruszyliśmy na podbój do Czarnej Góry. Na początku pomyliliśmy szlaki, ale i tak wszystkim się podobało. Gdy szliśmy pod górę udało nam się zrobić kilka magicznych zdjęć. Zobaczcie efekty:




Było ciężko, bo musiałam ciągnąć za sobą Oziego, ale gdy weszliśmy... Byliśmy z siebie dumni!

Wwąchani w wspólny trop 


Ta minka <3

Udało się!

Nieostre i mało widać, ale co zrobić... I tak boskie



Wyglądają majestatycznie czy tylko mi się zdaje?

Chyba mam nową tapetę :D
Chciałabym również pochwalić się Wam postępami Oziego. Na sobotnim spacerze spotkaliśmy dwa psy i jedną sunię, na żadne z nich się nie rzucił! Pierwszym z samców jest Karmel, przerośnięty labrador, a drugim Rodi cocker spaniel. Z obydwoma Ozgard się wąchał, pomimo obecności Cziki nie doszło do konfliktu. Suczką zaś była rzucająca się kundelka. Minął ją co prawda nie idealnie, bo się oglądał, ale nie było z jego strony żadnych chęci walki. Podsumowując im starszy tym mądrzejszy! Mam nadzieję, że z czasem będzie lepiej. Macie tu kilka zdjęć z tego spaceru.

To właśnie Karmel





Jęzor

No ale mi nie dasz smaczka?

A tam jest fotografowana moja dziewczyna



Czice ucho uciekaaa 

Myszka

Łapę? A ja dam nawet dwie, ciociu



I jeszcze więcej języka.
A Wy jak spędzacie ostatnie tygodnie wakacji?

Pozdrawiamy,
Wika i Ozi.

5 komentarzy:

  1. Ale wam zazdrościmy takich terenów :D
    Pozdrawiamy Biscuit Life

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byśmy chętnie się wybrały na taki spacerek, ale jak na razie musimy pracować nad socjalem na smyczy.. :)
    Zazdrościmy oczywiście takiej gromady do spacerowania i terenów teeż:D
    K&R
    http://roxithedog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wypad w góry był super,szczególnie zabawny :D Gratuluję Wam postępów, naprawdę widać zmiany. Ciocia dumna!
    Do zobaczenia wkrótce!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamy góry! Gościmy tam bardzo często, może przy odrobinie szczęścia udałby się wspólny wypad, Abi byłaby zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super macie tereny, tylko pozazdrościć takich wycieczek. :)
    Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiamy cieplutko!
    http://codziennebeagle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń